חוויות והמלצות

היה לנו טיול מקסים.
הצימר היה מרווח ונעים ומאובזר
האזור מדהים
אפילו במכונית השכורה שודרגנו למשהו מפואר ומפנק!
תודה מיוחדת למאיה שהיתה מתוקה מקסימה ויעילה נעזרנו הרבה בידע שלה,
בהמלצותיה והיא היתה זמינה בכל זמן!
נמליץ בחום לחברים ומקווים לשוב בקרוב
נשמח לקחת חלק בעוד טיולים שאתם עורכים.
תודה רבה על הכל
יובל ונורית עדן ועידן תנעמי! משפחת תנעמי, אוגוסט 2016

הטירה בלז'ה
מורזין
ייבור

נהנינו מאוד מהאזור הכפרי הטבול בטבע והגיוון בפעילויות. מנסיון קודם עם שלושה ילדים (11,9.5,7) נסענו לעשרה ימים על מנת שיהיו גם ימי מנוחה וימי אקסטרה למקרה של גשם.
קיבלנו 8 ימי שמש מתוך עשרה והיה מושלם. נחתנו בזנבה שם לקחנו רכב בצד הצרפתי.
שילבנו בין טיולים בטבע לבין אטרקציות שונות של רכיבה על אופניים, מגלשות הרים, פארקי שעשועים וטיול בעיירות:
עשינו מסלול טיול בלה ז'ה מלמעלה למטה עד אגם אקולה.
מונט בלאן כולל רכבל לצד האיטלקי – לדעתנו בלי זה חבל על המאמץ. שם גם ירדנו לשלג ..
מערת הקרח – כולל רכבת לקרחון וזכינו לראות חילוץ מוסק בשידור ישיר.
פארק שעשועים ומגלשות הרים בשאמוני.
טיול ב sixt fer cheval -מקסים. אחרי הטיול, עצרנו בחזור בבאולינג נהדר – river Bowl
טיול מערות דרך חברת אבולושין ממורזין – הרפתקה נהדרת – מומלץ לבוא עם נעליים למים
יום באנסי באגם ובטירה
יום בלה ז'ה ברכיבה על אופניים
קניות בחנות דקטלון
יום באבוריאז בפארק מים.
הדירה הייתה לשביעות רצוננו.
הסאונה במבנה וההאט טאב היו נהדרים.
מאיה הנציגה שלכם הייתה כתובת לכל שאלה וזמינה ביותר והנעימה את שהותנו – זה בהחלט יצר חוויה אחרת!
תודה רבה על הפיצה והשתיה ביום הראשון – היה במקום אחרי הטיסה והנסיעה..
נציגה מטעמכם ביחד עם קבוצת הוואטסאפ יצרו חוויה שונה ומקלה !!!.

עמיחי ניצן צדקיהו, אוגוסט 2016

קרחון העד בשמוני
מצנחי רחיפה בלז'ה
האגם הלבן בשאמוני
שאמוני
מערת הקרח בשאמוני

היתה לנו חופשה מהנה עם מלא אטרקציות לילדים ולמבוגרים ובעיקר נופים משגעים.
במיוחד תודה גדולה למאיה על העזרה, הטיפים, ההכוונה והאופי הנעים שלה – תמסרו לה ד"ש חם מאיתנו.
עשינו ראפטינג, טיולי אופנים, מלא רכבלים והליכות בנופים משגעים, סאפ וקיקים, מגלשות, וגם באולינג (: תודה רבה לכם!

מירה ורקר, תחילת אוגוסט 2016

ראפטינג במורזין

הגענו ללה-ז'ה ביום שישי. מאיה המקסימה חיכתה לנו בדירה והבטיחה לנו פיצה בעוד מספר דקות. זה היה כל-כך מחמם את הלב! בהמשך זכינו לביקוריה של מאיה בערבים ובכל פעם קיבלנו ממנה טיפים וסיפרנו על חוויותינו מהיום שהיה.
היתה לנו חופשה מדהימה. נהנינו מהכל: מהדירה שתאמה את צרכינו כמו כפפה ליד, מהמיקום שלה, מהאטרקציות, הנופים והמראות, מהאנשים הנחמדים מסביב, ממאיה המקסימה שנענתה לכל בקשותינו ופתרה בעיות קטנות בשטח במהירות ויעילות. היה לנו קשר עם משפחה ישראלית נוספת שגרה בשכנות אלינו ב-chalet ובזכות זה מצאה בתנו הצעירה חברה למשחק בסוף כל יום מהנה ומספק.
הצטערנו לעזוב ואין ספק שנמליץ לאחרים לשחזר את החוויה המצוינת שלנו.
שמחנו מאד שמצאנו אתכם, קלאב ג'ירף, שכן באמצעותכם, הדברים היו הרבה יותר פשוטים. מעריכים את המידע שקיבלנו לפני ותוך כדי החופשה. כל הכבוד!

שלומית נשרי, אוגוסט 2016

רכבלים במורזין
לז'ה
אגם מונטריונד
טיול 360 מפלים

מאיה קיבלה אותנו בחמימות עם מגש פיצה וחמה ובקבוק שתייה, הייתה מקצועית אדיבה, נעימה ואכפתית והתחברה מיד ל"ראש המשפחתי" שלנו והמליצה לנו דברים לעשות, איפה לאכול, לאן לנסוע כולל כתובות לוויז שעזרו לנו להתמצא בקלות מאד. גם בסוגיות לוגסיטיות כמו הזמנת כרטיסים, איפה לחנות וטיפים כאלה ואחרים שחסכו הרבה זמן והפכו הכל לפשוט. מאיה מקסימה! הטור דה פראנס היה הפתעה גדולה ומרגשת, רכבלים, מגלשות, פארק מים מקורה, עיירות קסומות ,מצנחי רחיפה מסעדות טובות , שווקים וגם בילוי בדירה היתה לנו חופשה מקסימה, בנוף קסום, בעיירה נעימה, בדירה שתאמה בדיוק את הדרישות המשפחתיות שלנו עם מגוון פעילויות ואפשרויות שענו בדיוק על הציפיות שלנו.
נמרוד הופמן לוי, סוף יולי 2016

מצנחי הרחיפה במורזין
רכבלים בלז'ה
שאמוני
מורזין

חופשה נפלאה נופים נהדרים , סגנון אחר של טיול – יותר טבע. עשינו רחיפה במצנחים , רכיבה על אופנים , מגלשות הרים

עופר דנו, יולי 2016

מצנחי רחיפה בלז'ה
אגם מונטריונד
שאמוני היפהפיה

חופשה נהדרת! דירה מרווחת, יפה, נקייה ומאובזרת היטב, נופים משגעים והרבה אטרקציות בסביבה.
הנציגים המקומיים, מאיה וגילי, היו מאד זמינים ואיכפתיים, ועשו הכל בכדי שהחווייה תהיה מושלמת.
שירות ארוחת הבוקר היה יעיל ומוצלח מאד.
עשינו טיול אופניים, ראפטינג, קניונינג, עליה להר ברכבל וירידה בגלישה במזחלות, שייט עם "סאפ" באגם המדהים Monrtiond הסמוך, טיול לשאמוני ועליה למונבלאן

רונן קצף, סוף יולי 2016

החופשה שלנו הייתה נפלאה, נופים עוצרי נשימה, דירה מרווחת במיקום מצוין. שפע של אפשרויות בילוי משפחתי.
מזג אוויר בסך הכל לא השבית אותנו.. מצאנו פתרונות בכל יום גשום. זכינו לקחת חלק ביום הפנינג של מרוץ אופניים שבו כל העיירה התמלאה ברוכבי אופניים, דוכנים, מוסיקה, מקסים!!!!אמליץ בחום.
נהנינו מראפטינג, מגלשות אלפיניות, פארק חבלים, פארק מים, טיפוס ברכבל למונבלאן, שחייה בנהר, טיולים רגליים בכפר העזים.

הדס זיתוני, יולי 2016

משוב בפייסבוק על חופשה משפחתית במורזין

משפחת אליישיב, אוגוסט 2016

"חופשה מדהימה. באנו בלי ציפיות לשום דבר. זהו הטיול הראשון שלנו כמשפחה בחוץ לארץ, אנחנו לא אוהבים טיולים מאורגנים וניסינו לתכנן את הטיול הזה עד כמה שאפשר.
את הטיול התחלנו כמובן בלז'ה, בארץ נוסעים לצוק מנרה או לחיפה בשביל רכבל, כמובן שמשלמים די הרבה ואילו כאן שילמנו תשעה יורו ועלינו על רכבלים יום שלם עד שנמאס…
סיורים רגליים בלז'ה ומורזין-אטרקצייה בפני עצמה! השירות שלכם היה מעולה. הדירות ברמה מאוד גבוהה, פתרתם כל בעיה- (וכמעט שלא היו כאלו)- ללא שום קושי. תודה רבה על חופשה מהנה."
משפחת גור. אוגוסט 14

"היינו עשרה ימים במורזין. מאוד נהננו. טיילנו המון וחווינו המון חוויות. היה לנו מזג אוויר מצוין ובקיצור חופשה מאוד מוצלחת. בכיף היינו נשארים עוד עשרה ימים ולא היינו משתעממים. עשינו מגלשות הרים, החלקה על הקרח, המון רכבלים וטיולים ברגל. ראינו הרבה אגמים, יערות, הרים ועיירות. טיילנו גם בשתי ערים Annecy ו Thonon ואכלנו אוכל מעולה (אין כמו בגט טרי עם כמה גבינות על הדשא מול אגם קסום). "
משפחת ברקן. אוגוסט 14

"חופשה קסומה, מעניינת, מגוונת, עם נופים מרהיבים בכל מקום ובכל מבט. שפע של אטרקציות לילדים ומבוגרים כאחד. את היום הראשון להגעתנו ל- Les Gets הקדשנו לקניות, ארגון הדירה וסיור קצר בעיירה. בבוקר שלמחרת קיבל את פנינו יום גשום. לאחר קפה וקרואסון בעיירה Morzine, טיפסנו במעלה הר תלול ל- Avoriaz. לאחר נסיעה איטית של כשעה בגשם וערפל, הגענו לפסגה, בה ממוקם פארק מים סגור Aquariaz. הפשרנו בתוכו ונהנינו ממתקני מים ובעיקר ממגלשות האבובים. כשיצאנו מהפארק כבר התבהר מעט וזכינו לנוף הרים קסום מכל עבר. בהמשך הדרך עצרנו בעיירה Lindaretes, שם התגודדו סביבנו עיזים המשוטטות חופשי בעיירה. בדרכנו חזרה ל- Les Gets עצרנו פעורי פה ליד אגם Montriond המרהיב, אליו שבנו ביום שמשי בהמשך הטיול. ביום ה- 3 הפציעה השמש ועשינו דרכנו ל- Les Gorges du fier, טיול רגלי קצר אך מקסים בתוך קניון על גשרי עץ. משם המשכנו לעיירה הקרובה Annecy, טיול קצר ליד האגם וסיור בעיר העתיקה היפייפיה. ביום ה-4 שוב התעוררנו ליום גשום. החלטנו להישאר ב- Morzine השכנה, טיפסנו ברכבלים לפסגה קפואה ומעוננת, אך עם נוף מרהיב. בדרך מטה עצרנו לשוקו חם וקרפ מתוק. לאחר מכן, נכנסנו להחליק על הקרח במרכז ספורט הנמצא לרגלי הרכבל במורזין. ביום ה-5 בילינו את הבוקר במגלשות הכיפיות ב- Morzine, אחרי גלישות חוזרות ונשנות עברנו לפארק החבלים במורזין. שם סיימו הילדים את הפארק באומגה כיפית. ביום ה-6 הרחקנו לעיירה Chamonix. לאחר הליכה קצרה בעיירה טיפסנו ברכבלים לתצפית על
ה- Mont Blanc בגובה של למעלה מ-2500 מטרים. באחת הפסגות התרווחנו בטרסה לקפה, גלידה וקרפים, כמובן, למול נוף ה- Mont Blanc הלבן בפסגתו. סיימנו את היום בסיור בעיירה שנופי ההרים המלבינים מתגלים בה בכל מבט. ביום ה- 7 – מסלול רגלי קצר אך מקסים ב- Les Gorges du pont du diable, מקום בו האמינו תושבי המקום לפני מאות שנים שבו מתגורר השטן בעצמו. ביום שמשי כזה החלטנו לחזור לאגם Montriond ובילינו שעה ארוכה בקיאקים באגם ורביצה נעימה על הדשא. את היום ה-8 בילינו ב- Les Gets. טיפסנו באחד הרכבלים לאחת הפסגות, ובטיול רגלי וקסום בתוך היער ירדנו מטה, גולת הכותרת של הטיול היתה פטריה מהאגדות. סיימנו את המסלול בפארק חבלים נוסף, שלדברי הילדים היה הטוב ביותר אי פעם. במקביל חלקנו חזר למגלשות במורזין שוב….כי הן אחת הטובות ! את היום האחרון בילינו בעיירה מורזין, בשוק ובחנויות. שיא הטיול היה במצנחי רחיפה, לאחר שטיפסנו לצוק, כל אחד מאיתנו צמוד למדריך. זו היתה אחת החוויות המסעירות של הטיול. אציין כי אחד היתרונות של המקום הוא כי כל האטרקציות השונות נמצאות כולן בהישג יד, מה שאפשר לנו להתנהל באופן ספונטני כל יום בהתאם למזג האוויר. המלצה לשיפור – עוד כמה ימים נוספים לחופשה…((-:"
משפחת נווה. אוגוסט 14.

"חזרנו מחופשה כייפית במורזין 🙂
בדרך מציריך עצרנו לסיור נחמד ומאד טעים במפעל שוקולד של נסטלה שנמצא בעיר Broc בערך שעתיים נסיעה ממורזין. שבוע בדירת נופש בלודג' במורזין (TLM). דירה נוחה ומאובזרת. מומלץ! טיילנו במסלולים רגליים קצרים. הרבה עליות וירידות, נוף מרהיב עם הרבה ירוק בעיניים ומים זורמים. יש מבחר גדול של מסלולים וגם תיאור מפורט ונוח בחוברת ה hiking guide שמקבלים במרכז המידע. השילוט בשטח ממש טוב וקל להתמצא.
עשינו ראפטינג מעולה. הזמנו באמצעות סוכנות שנמצאת במרכז העיירה. הראפטינג מתחיל במרחק של כחצי שעה נסיעה ממורזין. בדרך אל הראפטינג – סיור של שעה ב- Pont du Diablo . סיור מודרך בקניון יפהפה ומיוחד מאד. אפשר לעשות זאת גם בדרך מ/אל מורזין. נסענו לשאמוני – שעה ורבע נסיעה שרובה בדרך נופית יפה מאד. משאמוני (1,000 מטר) עולים ברכבל להר Aiguille du Midi שגובהו 3,800 מ' . משם רואים נהדר את המונט-בלנק וגם נוף מטורף של הרים מושלגים ועמקים ירוקים. מומלץ בחום! צריך לתכנן יום שלם לעניין כי יש המתנה ארוכה. מציע להגיע לשאמוני לפני 9:30 . כך יש סיכוי טוב יותר לשמים בהירים, ואפשר אולי לעשות עוד משהו בעיירה. יש שם גם מערת קרח ועוד.. הבנות – אפרת אשתי, ומעין (19) קפצו עם מצנחי רחיפה (טנדם כמובן). נחתו עם חיוך ענק, וסיפרו שהיה נהדר. מזחלות הרים – במורזין, ליד תחנת הרכבל Pleney . פעילות קצרה, זולה ומאד נחמדה. היינו באינדיאנה פארק – פארק חבלים ברמה גבוהה שמאתגר גם נוער ספורטיבי. יש שם מגוון רמות. החל ממסלול לזאטוטים ועד מסלול שחור ואתגרי במיוחד. גם אני ביליתי שם שעתיים בגובה רב ומאד נהניתי. ביום גשום עלינו ל-Avoriaz ובילינו בבריכה המקורה. מאד נחמד. בדרך עצרנו ב-Lindarets כדי להתערבב עם העיזים הרעבתניות שמסתובבות חופשי בין התיירים. ביום רביעי בבוקר – שוק איכרים נחמד במורזין. מסעדות מומלצות: במורזין – E'tale, La-Flamme . מאפייה מעולה במרכז העיירה 50 מ' אחרי תחנת הדלק.
ב-Les-Gets : בומרנג.
הדירה שקיבלנו היתה מאובזרת ומצויידת ברמה גבוהה ונוחה מאד. גם מתחם הספא של הלודג' נחמד (ג'קוזי, סאונה, חדר כושר). מסתבר שאנחנו יכולים להסתדר עם מקלחת אחת ותא אחד של שירותים 🙂
הרעיון של קבוצת ווטסאפ לנופשים – מעולה!